Keresés ebben a blogban

2010. december 29., szerda

Másik blogrol.deigaz*-*

...Talán az ő megjelenése okozza ? ..csak mert régen beszéltem vele? (: ..és mivel régen is szerettem most komolyabb lehet ?.biztos van benne valami,kezd olyan érzésem lenni mintha mindig ugyanazt hallanám tőle, pedig "mellette" aztán nem lehet unatkozni(=. egyik nap megkérdeztem tőle ,hogy ha találkozunk, nem pont akkor fog dobni ?. szerintem elég határozottan mondott mindent.szóval abszolút meglehet bízni benne. nem tudom milyen ha hazudik ,lehet nem is tud,de lehet észresem venném ha mégis megtenné.vagyis késöbb biztos elmondaná.nem úgy ismertem meg hogy ránézek és mondom : te már most gyanus vagy ! ,nem olyan tényleg . ez még olyan megérzés de ha utcán találkoznák vele és köszönne már a hangja miatt beleszerettem volna : $ semmi kétség... azt merem állítani hogy nincs nála imádnivalóbb csaj a világon :$ ..igazábol tartok tőle hogy elveszíthetem : $ egyszer hülye voltam és hatalmas hibát követtem el...én csaltam meg .nem birtam asszem arra várni hogy akár láthassam is :/. de lehet más ok volt . nem nagyon emlékszem már .türelmetlen voltam :/ .valamikor ilyenkor jöhetett az a hosszú ,kiadós szünet köztünk. beletudtam volna halni szerintem ha nem beszéltünk volna továbbra sem : $ neki több esze volt..gondolt egyet talán van fészem ( facebook ) .megkeresett . vmikor egy-két nappal az után irhatott rám. mer elötte láttam párszor hogy fent van de én néztem csak mint egy hülye :SS. mondjuk mikor rámirt tényleg azon gondolkodtam hogy hívjak e magamnak egy mentőt talán valami szívbajt kapok .. vagy mit...én nem sokszor nevezem magam zavarbajövős tipusnak. de most nagyon elkapott ez a bizonyos érzés : $ jött az hogy vegyem vissza msnre. mert ugye voltam olyan idióta faszfej hogy letiltottam és töröltem. : S de mondjuk ezt szintén megbántam:/ . ő olyan volt mint aki kicsitsem haragszik rám ,de én valójában haragudtam magamra..nem tudom hogy lehettem ilyen ostoba ...rá 1 napra tudtam meg .akkor.ott. hogy még ő is szeret engem : $ besoroltam magam a világ legboldogabb emberei közé (: de viszont azt furcsának találtam hogy megkérdezte hogy szeretem e még . én .. én .. én azt mondtam hogy nem :S azért mert régen beszéltem vele már ,de nem így volt : $ . valami olyasmi volt velem mintha zavarba lettem volna és csak várni akartam.elakartam húzni az időt :/ ha ebben az életben hazudtam valamikor egy kicsit akkor az most volt.tudatni fogom vele. ez a blog bejegyzés mindent megmagyaráz ,de ha ezzel eljátszottam az utolsó lehetőségem és a bizalmát is akkor ez volt az utolsó bejegyzésem is .nem tudom. talán ezzel akkora hibát mégse követtem volna el ?.de tényleg nem könnyü most ezen gondolkozni . az egy új dolog megint hogy ujra járunk :$ (: nyárra vagy elöbbre tervezzük a találkozást ha összejön (: de komolyan tartok a reakciójátol . mármint szeretném hogy elolvassa csak.. mindegy a döntést rá bízom. most is vele beszélek . lassan arra kerül a sor hogy továbbítsam ezt a linket *-).na mind egy hogy még valamit ne felejtsek el : remélem látszik hogy ez nem kitalált történet (: nah és ez az utolsó pár személyes szó csak neked kicsim : remélem nem csalódtál bennem ,ha utoljára elnézed nekem ezt , én is hálás leszek (: .te voltál.te vagy . és te is maradsz az életem szerelme (: ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése